ClientCiutat del Motor
Projecte | Identitat corporativa, Disseny Web
Any |  2015

Mediàtic ha estat responsable d’elaborar la identitat corporativa d’aquesta plataforma de referència automobilística: el naming, la marca, les aplicacions i la pàgina Web.

Es caracteritza per ser neutre, versàtil, dinàmica i plural. Destaquen els colors plans, la iconografia simplista i el seu to de veu familiar i proper.

interior_ciutat-del-motor-logo_01
interior_ciutat-del-motor-web_01
interior_ciutat-del-motor-web_02
interior_ciutat-del-motor-web_03

La Ciutat del motor és la unió dels concessionaris de vehicles que hi ha situat al polígon de les guixeres. Es tracta d’un pull automobilístic que dóna cobertura a tota l’àrea del Barcelonès Nord i el Baix Maresme. L’encàrrec a què va respondre Mediàtic és dotar aquest punt de trobada pels amants del motor de més notorietat tot desenvolupant una marca, donant-la de personalitat pròpia i treballant la seva notorietat amb diferents accions amb van culminar amb l’organització de la tercera edició de la Fira de l’Automòbil de Badalona celebrada per primera vegada al mateix polígon amb la participació de l’emissora dance Flaix Fm.

El site que se’ls va construir es tracta d’un portal principal que esdevé punt de partida a cada pàgina de cada establiment.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn