Facebook ha canviat de nou l’algoritme. Sabem per què?

  26 July 2016 | Blog | Comentaris: 0
POSTS_HF_1_2607-08

La nova actualització va a premiar el contingut publicat pels consumidors, fent que el que pugen les marques i mitjans (els qui, d’altra banda, no solien sortir tan perjudicats dels canvis de l’algorisme com els primers) sigui molt més complicat de veure.

Tindran menys oportunitats d’arribar al feed i es premiarà primer de tot les actualitzacions personals dels usuaris de la xarxa social. “El nostre èxit es construeix sobre el deixar que la gent accedeixi a les històries que més li importen”. Amics i família vindran abans que les últimes notícies del mitjà o la marca X.

Però per què canvia una vegada i una altra l’algorisme?

Facebook en cada cas repeteix que els usuaris són l’epicentre de tot el que fan, per la qual cosa al·leguen que estan buscant oferir un millor servei i poder donar al consumidor el que espera trobar en el seu producte. “Si poguessis fer un cop d’ull entre les milers d’històries de cada dia i escollir les 10 que són més importants, quins serien? La resposta hauria d’estar en la teva News Feed”.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Trackback URL: http://mediatic.cat/facebook-ha-canviat-nou-lalgoritme-que/trackback/

Deixa una resposta!

Your email address will not be published. Required fields are marked *